دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه ,دکوراسیون داخلی خانه های کوچک, دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی مغازه ,دکوراسیون داخلی منزل 2016 ,دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه ,دکوراسیون داخلی خانه های کوچک, دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی مغازه ,دکوراسیون داخلی منزل 2016 ,دکوراسیون داخلی اتاق خواب

تلگرام بستر جدید برای کسب درآمد

یکی از ایده‌های کار در منزل و کسب درآمد در خانه استفاده از بستر تلگرام و قابلیت‌های خاص این برنامه پیام‌رسان می‌باشد. کسب درآمد از تلگرام مبحثی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت و چند نمونه از راه‌های آن را نیز برای شما بیان خواهیم کرد تا شما با این بستر جدید ایجاد شده برای کاربران ایرانی بیشتر آشنا شوید.

کسب درآمد از تلگرام

کار در منزل و کسب درآمد از تلگرام

تلگرام پر کاربرترین و محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسان در بین کاربران ایرانی تلفن‌های هوشمند می‌باشد. این امر دلایل بسیاری مختلفی دارد از امنیت موجود در آن گرفته تا قابلیت‌های فراوان و کاربرپسند.

امروزه این برنامه پیام‌رسان محبوب علاوه بر اینکه برای گفت‌وگوی‌های شخصی و گروهی مورد استفاده قرار می‌گید برای کسب درآمد و اشتغال نیز به کار برده می‌شود، (با استفاده از قابلیت‌های پولساز موجود در برنامه) به حدی که شاید بهترین ایده برای کسب درآمد از اینترنت استفاده از قابلیت‌های تلگرام می‌باشد، البته در ایران.

در این مطلب قصد داریم چند مورد از ایده‌های کسب درآمد از تلگرام را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز به فکر ایجاد یک کسب و کار جدید هستید و یا دوست دارید کسب و کار خود را در تلگرام نیز توسعه دهید حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

کانال‌های تلگرامی بستری برای پول سازی :

کسب درآمد از طریق ربات تلگرامی

اولین قابلیت جذاب تلگرام که در اختیار کاربران قرار گرفت و قابلیت پولسازی و درآمد زایی را داشت کانال بود. استفاده از کانال متداول‌ترین و شاید بتوان گفت آسان‌ترین راه برای کسب درآمد از تلگرام می‌باشد به این صورت که شما با انتخاب یک موضوع جذاب برای کانال و افزایش ممبر تلگرام و همچنین با آموختن روش‌های مدیریت کانال می‌توانید یک بستر مناسب برای ایجاد کسب و کار برای خود بسازید. بعد از این کار و با افزایش تعداد ممبرهای کانال شما می‌توانید از روش‌هایی مانند تبلیغات پول سازی کنید.

کانال‌های تلگرامی به دوسته عمده تقسیم بندی می‌شوند

  • کانال‌های فروشگاهی: اگر فروشگاهی دارید و یا اینکه قادر به تولید محصولی جذاب هستید می‌توانید یک کانال تلگرامی برای خود باز کنید و از آن برای فروش محصولات خود استفاده کنید. این کار در ایران بسیار رایج است و کسانی که توان مالی کافی برای ایجاد سایت فروشگاهی ندارند از این روش استفاده می‌کنند.
  • کانال‌های محتوا محور: در این حالت شما باید کانالی با یک موضوع جذاب و پرطرفدار ایجاد کرده و در حوزه آن اقدام به تولید محتوا کنید که این کار نیز نیازمند دانستن اصول تولید محتوا برای تلگرام می‌باشد. بعد از بالا رفتن تعداد اعضا شما می‌توانید در قبال دریافت پول در کانال خود پست‌های تبلیغاتی منتشر کنید.

استفاده از قابلیت ربات برای کسب درآمد از تلگرام :

کسب درآمد از تلگرام

قابلیت ربات به منظور افزایش کاربرد تلگرام در اختیار برنامه نویسان و کاربران این برنامه قرار داده شد. اگر شما نیز برنامه نویس هستید می‌توانید از این راه برای درآمدزایی استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک ربات بازی دخترانه و یا پسرانه را برنامه نویسی کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. برای بدست آوردن درآمد از آن نیز می‌توانید بخش‌هایی از برنامه را پولی کرده و در قبال دریافت وجه آن بخش‌ها را در اختیار کاربران قرار دهید و یا اینکه کل بازی را پولی کرده و در قبال دریافت آن اجازه بازی را برای کاربران صادر کنید.

ربات‌هایی مانند "هم صحبت من" "حرفتو ناشناس به من بزن" نمونه‌هایی از ربات‌های موفق تلگرامی هستند که از همین طریق به درآمدهای بالای رسیده‌اند. البته همانطور که گفته شد برای شروع این کار شما باید برنامه نویسی را یاد بگیرید و یک زبان برای خود انتخاب کنید.

گروه‌های تلگرامی :

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از تلگرام استفاده از قابلیت گروه و یا سوپر گروه می‌باشد. این مورد بیشتر برای فروشگاه‌ها کابرد دارد و برای فروش کالا به کار می‌رود. شما می‌توانید یک گروه تلگرامی برای فروش کالاهای خود باز کنید و با مشتریان خود در ارتباط باشید و سفارشات را از این طریق از آن‌ها دریافت کنید. گفتنی است که بعد از اضافه شدن قابلیت کانال این روش دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و بیشتر برای پشتیبانی فروشگاه از آن استفاده می‌شود.

با سه مورد از روش‌های کسب درآمد از تلگرام آشنا شدید. امروزه بسیاری از افراد با استفاده از همین روش‌های ساده و آسان توانسته‌اند به درآمدهای بالا دست پیدا کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای دسترسی به سایر مطالب مفید و باکیفیت که به صورت روزانه منتشر می‌گردند به وبسایت مجله صورتی ها به نشانی زیر مراجعه کنید.

https://suratiha.com

سمپاشی منازل تهران

سمپاشی منازل تهران

سمپاشی منازل تهران ، سمپاشی ساس ، سمپاشی سوسک ، سمپاشی ، سمپاشی موش

گروه تخصصی سمپاشی نگارین تندیس با کادری مجرب و متخصصین حشره شناسی آماده همکاری با منازل , مجتمع های مسکونی , بیمارستان ها و کلیه ارگان های دولتی و خصوصی. سمپاشی موش و طعمه گذاری در شرکتها و کارخانجات با ضمانت یکساله. سمپاشی تضمینی در اماکن مسکونی و صنعتی ،  سمپاشی ساس تختخوابی بوسیله دستگاه مه پاش درخوابگاهها و کمپهای شرکتهای ساختمانی . سمپاشی منازل در تهران و سمپاشی اختصاصی مگس با سموم هورمونی درشرکتها و هتلها. این سموم هیچ گونه خطری برای سلامتی کودکان و… ندارد و پس از اسپری توسط دستگاه,در کمترین زمان اجساد سوسک و حشرات موذی قابل رویت میباشند.

پیشنهاد مابه شمااین است که ازاستفاده هرگونه سم به صورت خودسرانه خودداری نموده! چرا که این عمل ازطرفی باعث مقاوم شدن این حشرات درمقابل سموم میشوند واز طرف دیگرباعث خسارات غیرقابل جبران مالی و جانی(سلامتی) میشود.کافیست شمابا یک تماس با شرکت سمپاشی نگارین تندیس به طور کامل از شر این موجودات خلاص شوید.

سمپاشی منازل تهران

ارائه کلیه خدمات با ضمانت نامه کتبی

شماره ثبت ۲۳۴۵۵

آمـــــاده عقـــــد قرارداد هـــای عظـــــیم سمپاشی با کلیه ارگان ها و ســـــازمان هــــا

لازم به ذکر است:

سمپاشی توسط تکنسین های آموزش دیده

و با دستگاه های پیشرفته سمپاشی انجام میشود.

شرکت ما با شماره ثبت ۲۳۴۵۵ با شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی بسیاری همکاری کرده است که بخشی از آنها به صورت گلچین درزیر آمده است:

سفارت اندونزی ( سمپاشی حشرات )

سفارت کوبا ( سمپاشی سوسک )

شرکت والا قطعه ( سم پاشی حشرات , طعمه گذاری موش )

گمرک تهران ( سم پاشی حشرات , طعمه گذاری موش )

تالار رستوران اکباتان ( سمپاشی حشرات )

شرکت مبلمان اداری رادسیستم ( سمپاشی حشرات و جوندگان )

شرکت مهان صنعت (سمپاشی حشرات . سوسک و موریانه )

ساختمان مرکزی بانک گردشگری ( سمپاشی ساس و جوندگان )

مجموعه فرهنگی سینما آزادی ( سمپاشی حشرات و موش )

مجتمع تجاری نورتهران خیابان ولیعصر ( سمپاشی حشرات و موش )

رستوران سرآشپز ( سمپاشی سوسک و موش )

جهت مشاهده ادامه لیست به نمونه کارهای انجام شده مراجعه کنید…

رکورد دار سمپاشی انواع آفات در کرج و تهران

پـــــل های ارتباطی با شرکت:

تلفن دفتر تهران  : ۰۲۱۷۷۹۲۰۲۱۶

تلفن دفتر کرج : ۰۲۶۳۲۳۲۱۶۰۵

همراه جهت مشاوره رایگان : ۰۹۱۰۱۸۶۷۳۱۷

دقت فرمایید که :از بین بردن مشکل شما تنها خواسته ماست!!!