دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه ,دکوراسیون داخلی خانه های کوچک, دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی مغازه ,دکوراسیون داخلی منزل 2016 ,دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه ,دکوراسیون داخلی خانه های کوچک, دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی مغازه ,دکوراسیون داخلی منزل 2016 ,دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی آشپزخانه, معماری داخلی آشپزخانه


نتیجه تصویری برای دکوراسیون داخلیاشپزخانه

سادگی همیشه زیباست؛ به‌خصوص در زمینه دکوراسیون داخلی به این آشپزخانه ساده که به سبک روستایی چیده شده است توجه کنید. سادگی چیدمان داخلی این آشپزخانه با همراهی رنگ‌های گرم بسیار زیبا شده و حس دلچسب و خوشایندی را در فضا ایجاد کرده است. علاوه بر این‌، هر چه چیدمان منزل ساده‌تر و بی‌تکلف‌تر باشد، فرد احساس راحتی و آرامش بیشتری می‌کند

  

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ی زیبا

دیدی و نگاهی حرفه ای به آشپزخانه
آشپزخانه ای مدرنن وامروزی

چیدمانی شیک و حرفه‌ایوجود گاز و فر کاملا مجهز گواه این نکته است که افراد این خانه به پخت و پز اهمیت زیادی می‌دهند.

وجود هود با قدرت مکش بالا، یک ردیف از قوطی‌های ادویه‌جات و ردیفی از ابزار آشپزی به صورت دیوارکوب در قسمت بالای گاز، همه نشان‌دهنده اهمیت آشپزخانه است.

هم‌چنین درآشپزخانه‌ ای با پخت و پز زیاد، به سطح روی کابینت وسیعی نیاز است که این نکته نیز در این آشپزخانه به چشم می‌خورد. به طور کلی این تصویر نمونه‌ای از یک آشپزخانه کامل است.

آشپزخانه به سبک غربی

زرق و برق‌های آشپزخانه میوه‌ها به طور ذاتی از زیبایی چشم‌گیری برخوردارند و می‌توان از آن‌ها چه به صورت طبیعی و چه مصنوعی برای زیباسازی فضای آشپزخانه استفاده کرد.

همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، قرار دادن گلابی‌های طلایی در این ظرف زیبا و طلایی رنگ در کنار قاب عکس و آینه با قاب طلایی و دیوارکوب، توانسته جلوه‌ای پر زرق و برق و چشم‌گیر به فضای آشپزخانه بدهد.

هم‌چنین استفاده از وسایل ظریفی مثل دستمال سفره‌های زربافت و سرویس قاشق چنگال طلایی رنگ می‌تواند تاثیر زیادی در شیک‌تر شدن چیدمان آشپزخانه داشته باشد.

دیدی و نگاهی حرفه ای به آشپزخانه
آشپزخانه ای مدرن وامروزی

نظم و خلاقیتشاید این نکته به ظاهر ارتباطی با دکوراسیون داخلی و چیدمان نداشته باشد، اما در اصل یکی از نکات مهم در مبحثدکوراسیون داخلی است.

اگر یک دکوراسیون داخلی بسیار شیک و حرفه‌ای اجرا شود اما نظم و خلاقیت در آن نباشد، زیبایی‌اش به چشم نخواهد آمد. یکی دیگر از اصولدکوراسیون داخلیدر آشپزخانه این است که جای اشیاء و لوازم مختلف را طوری در نظر بگیریم که دسترسی به آن‌ها آسان و بدون دردسر باشد. می‌توانید در آشپزخانه برخی از اشیاء تزئینی مانند بطری‌های زیبا، ظروف میوه‌خوری و لیوان‌ها را روی کابینت‌ها و اپن قرار دهید. اما تا زمانی مجاز به این کار هستید که باعث به هم ریختگی و شلوغی فضای آشپزخانه نشود.

توصیه دیگر ما این است که همیشه ظرفی پر از میوه‌های تازه و تمیز روی میز آشپزخانه یا اپن قرار دهید، زیرا میوه‌های هر فصل به دلیل رنگ‌آمیزی زیبا و متنوع، باعث زیبایی و طراوت بیشتر فضای آشپزخانه می‌شود و  اعضای خانواده نیز می‌توانند راحت‌تر و بیشتر از میوه‌ها استفاده کنند.

دیدی و نگاهی حرفه ای به آشپزخانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد